بسته بندی شب عید

چکیده

بسته بندی شب عید ویژه ارگانها و شرکت ها

29 9 1401

بسته بندی شب عید ، آجیل، خشکبار

بسته بندی آجیل و خشکبار برای شب عید شرکت ها و ارگانها شرکت ایده سازان مبتکر برای شرکت ها و ارگانهای قوطی های استوانه ای مقوایی طراحی نموده که جهت بسته بندی آجیل و خشکبار و تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد.
مزیت استفاده ارگانها و شرکت ها از این بسته بندی های آماده ، حداقل هزینه برای بسته بندی می باشد.
شرکتها می توانند با انتخاب این قوطی ها محتویات داخل آن را متناسب با میزان هزینه مورد نظر تهیه کرده و دیگر نیازی نیست انواع بسته بندی های قوطی مقوایی آماده با محصول را با قیمت بسیار بالا تهیه نمود.
برای لیبل قوطی مقوایی در صورت داشتن تیراژ مناسب می توان به سفارش و با گرفیک خاص و با برند مشتری آن را تولید کرد و در صورت عدم تیراژ می توان از لیبل های آماده با گرافیک متناسب با عید و یا هر مناسبت دیگری این قوطی های استوانه ای مقوایی را تهیه نمود.




این قوطی برای سفارشات خاص می توانند با هر ابعادی تولید شوند و برای سفارشات بسته بندی با تیراژ پایین نیز شرکت ایده سازان مبتکر آنها را در سه سایز ، در قطر های 99 ارتفاع 95، قطر 99 ارتفاع 190 و قطر 99 ارتفاع 290 میلیمتر تولید نموده است. گرافیک قوطی های عموی برای بسته بندی تمام مناسبتها از جمله بسته بندی آجیل و خشکبار عید نوروز و بسته بندی شب یلدا طراحی شده است.
این لیبهای عمومی قابلیت طلاکوب و نقره کوب برای برند خاص را هم دارند در شرکتها در صورت سفارش در زمان مناسب از خدمات گسترده ای می توانند بهره ببرند. همراه این قوطی ها ساک دستی مناسب نیز طراحی و تولید شد که می توان به راحتی و بدون صرف هزینه های زیاد هدایای شب عید متفاوت و زیبایی را آماده نمود.



بسیاری از برند ها در فضای مجازی برای هدایای شب عید و یا هدایای شب یلدا ، انواع جعبه های مقوایی و جعبه های چوبی که چیدمان های را با محصولات مختلف آماده و برای فروش به شرکت ها و ارگانهای معرفی می کنند، اما شرایط اقتصادی موجود و نیاز به صرفه جویی در هزینه ها پیشنهاد می گردد که شرکت ها و ارگانها و سازمانها از قوطی های استوانه ای مقوایی شرکت ایده سازان مبتکر برای بسته بندی و هدایای خود استفاده نمود و مازاد هزینه را برای محصول و رضایتمندی بیشتر مخاطب خود هزینه نمایند.




همچنین شرکت ایده سازان مبتکر این امکان را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده که باسفارش قوطی های استوانه ای کاغذی برای بسته بندی هدایای پر کردن این قوطی هارا نیز در مجموعه خود انجام داده و قطعا هزینه ها و اجرتپر کردن بسیار پایین تر از خرید محصول بسته بندی شده می باشد

با ما در تماس باشید